Flådestyring

Kørselsregistrering og forretningsforståelse går hånd i hånd

I mange virksomheder står manuelle processer ifm. kørselsregistrering og manglende integrering mellem it-systemer i vejen for vækst. Det gør det svært at skalere forretningen.

Det er oftest dette der bekymrer vores kunder, når de kommer til os for at få hjælp. De har brug for at effektivisere og kvalitetssikre nogle processer ifm. kørselsregistrering, så deres systemer bliver en konkurrencefordel for forretningen.

Bliv klogere på din virksomhed med kørselsregistrering

Vi stræber hele tiden efter at levere resultater, som vores kunder kan mærke – i hverdagen og på bundlinjen. Og det er netop det, der sker, når vi integrerer flådestyringssystemer og gør manuelle processer digitale.

Fleet Complete er specialiseret i GPS-baserede løsninger til kørselsregistrering og opgavestyring, og optimerer virksomheders kørsel og arbejdsgange for at reducere udgifter og øge omsætningen.

Vi tilbyder standard- og skalérbare løsninger til individuelle behov, og giver nem adgang til vigtige data og statistikker, som har vist sig gang på gang at være en uendelig guldgrube af viden for virksomhederne.

Forretning først – kørselsregistrering derefter

Løsningen starter med indledende møder, hvor vi opnår en grundig forståelse af jeres behov, forretning, processer og udfordringer.

Vi ser på jeres umiddelbare behov. Et flådestyringssystem dækker selvfølgelig de mest basale behov for kørselsregistrering, og efterhånden som man bliver klogere på at bruge et sådant system – og klogere på, hvordan det kan løse og effektivisere udfordringer i jeres arbejdsgange, åbner systemet op for flere og flere muligheder.

Det vil sige, at man kan starte med ”bare” at registrere kørsel, og derefter analysere på de data, der er kommet ind. Efterhånden kan man tilrette systemet ved at tilføje eller fjerne moduler, så det passer til øjebliksbilledet i firmaet og bliver præcist fokuseret på problemstillingerne og mulighederne for effektivisering. Der findes yderligere integrationer til både lønsystemer og ordre- samt opgavestyring, som kan gøre arbejdsgangene endnu mere strømlinede. Og ikke mindst give jer det totale overblik over forretningen.

Udnyttelsen af systemet vil således løbende bevæge sig mod valg og udnyttelse af moduler og rapporter, integrationer mm. Det vigtige, for de helt store besparelser, er dog at fokuserer på, hvordan de tunge arbejdsgange kan erstattes med nye mere optimale processer.

Besparelserne ved kørselsregistrering er enorme

Et eksempel er vores løsning til John Jensen. Her har vi integreret og digitalisere ellers tidskrævende arbejdsgange og givet dem en stor besparelse på både tid og brændstof.

Kørselsregistrering med integrationer

At optimere arbejdsgange og processer handler også ofte om integrationer mellem systemer, og at undgå de manuelle indtastninger, så I sparer både tid og undgår fejl, og forbedrer arbejdsgange samt kundeservice. Få overblik og frigiv mandetimer ved at undgå spildtid på de gamle processer.

Vi har stor erfaring med integrationer til andre systemer og bryster os af et fantastisk samarbejde med både Minuba og ordrestyring.dk – kontakt os for at få mere information eller et uforpligtigende møde.

Related Articles