FAQ - Spørgsmål fra kunder om COVID-19

Er I her stadig?

Vi fortsætter med at være tilgængelige for vores kunder og samarbejdspartnere over hele verden. Fleet Complete følger COVID-19 situationen meget nøje og bygger vores tiltag og beredskabsplan på anbefalinger fra de lokale regeringer og sundhedsmyndigheder.

Hvordan er Fleet Complete påvirket af COVID-19 situationen?

For at sikre en kontinuerlig support og service til vores kunder og partnere, har Fleet Complete aktiveret en krise- og beredskabsplan.

Som en del af planen afholdes faste møder i ledergruppen, der skal sikre, at alle nye retningslinjer relateret til COVID-19 overholdes, så vi kan holde driften i gang på den bedst mulige og forsvarlige måde.

Hvilke tiltag har Fleet Complete taget for at beskytte ansatte fra COVID-19?

Sikkerheden for vores ansatte, kunder og samarbejdspartnere er og har altid været vores topprioritet, og i denne situation har Fleet Complete ikke tøvet med at indføre de nødvendige tiltag for at reducere risikoen for smitte for alle.

Vores ansatte arbejder i højst mulig grad hjemmefra ved hjælp af vores internetbaserede systemer og samarbejdsværktøjer. Alle vores systemer er fuldt funktionelle, og denne overgang har højst medført en smule forstyrrelser i driften.

I overensstemmelse med retningslinjerne fra regeringen og WHO har vi forbudt alle forretningsrejser for vores ansatte verden over indtil videre. Vi har også aflyst vores deltagelser i alle planlagte events og arrangementer.

Er Fleet Completes montører påvirket af COVID-19?

Fleet Complete findes i mange dele af verden - Europa, Nordamerika og Australien. I nogle lande har vi montører, som besøger kunderne for at installere GPS-enheder til kørebog og flådestyring.

I øjelikket er de i de fleste områder, herunder Danmark, i stand til at udføre deres arbejde uændret.  Kontakt teknisk support her.

Er der stadig gang i salg og support?

Alle vores sælgere og tekniske teams fortsætter med at tilbyde demoer på nettet af vores løsninger, og vores globale support team sidder også klar til at hjælpe online!

 

Date published.   mar. 27, 2020  |  Author: Kirsten Tange

Kontakt oss

Læs mere